ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Δίνουμε λύσεις και συνεχίζουμε με την δική σας υποστήριξη.

ΚΑΛΛΙΟΝΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - kalliontzis ioannis
εργαλεία,είδη προστασίας,σιδηρικά

Αντικαταβολή και με μεταφορική

Δεχόμαστε Αντικαταβολές και για αποστολές με Μεταφορική Εταιρία.
Κάντε την παραγγελία σας και θα φροντίσουμε για την γρήγορη και ασφαλή παράδοση των προϊόντων σας.

Αποθέματα Προϊόντων

Λόγω του ότι η εταιρεία μας έχει και φυσικά καταστήματα,σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να υπάρχει διαθεσιμότητα σε ένα προϊόν ,αλλά να μην προλάβει ο υπεύθυνος να κάνει την περισυλλογή με αποτέλεσμα να εξαντληθεί το προϊόν.

Σε τέτοια περίπτωση και αφού σας καλέσουμε στο τηλέφωνο που έχετε δηλώσει, μπορείτε να επιλέξετε από τις παρακάτω ενέργειες:

1)Αλλαγή της παραγγελίας σας: Επιλέγετε ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας και πληρώνετε την διαφορά.

2)Ακύρωση παραγγελίας: Αν έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή μπορείτε να ζητήσετε ακύρωση της παραγγελίας.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά μέχρι τις 14:00. Όσες έχουν ολοκληρωθεί μετά την ώρα αποστολής θα αποστέλλονται την επόμενη ημέρα.

Αποστολή με courier
Ισχύει για Ηπειρωτική Ελλάδα (Για νησιωτικούς προορισμούς εάν υπάρχει διαφορετική χρέωση θα ενημερωθείτε είτε τηλεφωνικώς είτε με e-mail).
Παράδοση: 1-2 εργάσιμες ημέρες.
Παράδοση: 1-3 εργάσιμες ημέρες νησιώτικοι προορισμοί.
Παράδοση: 1-5 εργάσιμες ημέρες Δυσπρόσιτες περιοχές.

-Αποστολή με Μεταφορική Εταιρία
Ισχύει για Ηπειρωτική Ελλάδα (Για νησιωτικούς προορισμούς εάν υπάρχει διαφορετική χρέωση θα ενημερωθείτε είτε τηλεφωνικός είτε με e-mail).
Παράδοση: 1-3 εργάσιμες ημέρες.
Παράδοση: 1-5 εργάσιμες ημέρες νησιώτικοι προορισμοί.
Παράδοση: 1-10 εργάσιμες ημέρες Δυσπρόσιτες περιοχές.

Κόστος αποστολών

Για αγορές άνω των 50 ευρώ η αποστολή είναι δωρεάν σε ολόκληρη την Ελλάδα (εκτός από τα ογκώδη προϊόντα με βάρος άνω των 2 κιλών)
Για αγορές κάτω των 50 ευρώ το κόστος αποστολής είναι 3 ευρώ.

Για τις δυσπρόσιτες περιοχές οι τιμές είναι οι ίδιες.

  • Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι επιπλέον 2,5 ευρώ του συνολικού κόστους της παραγγελίας.
  • Στην πληρωμή μέσω πιστωτικής ή κατάθεσης σε τράπεζα δεν χρεώνεστε τα 2,5 ευρώ της αντικαταβολής.
  • Η υπηρεσία της αντικαταβολής δεν είναι διαθέσιμη για τα πολύ βαριά ή ογκώδη προϊόντα που αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία, για τα οποία ισχύουν οι λοιποί τρόποι πληρωμής: κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Η εταιρία courier που χρησιμοποιήθηκε, τα τηλέφωνα της καθώς και την ταυτότητα voucher του δέματος σας ώστε να κάνετε tracking της αποστολής σας ,θα σας αποσταλούν στο email ή στο τηλέφωνο που έχετε δηλώσει.
Παράδοση στην πόρτα σας το Σάββατο δεν είναι δυνατή. Μπορείτε όμως να παραλάβετε το δέμα σας απο το κατάστημα courrier της πόλη σας.

Παράδοση σε συγκεκριμένη ώρα χρεώνεται με 4€.


Ογκώδη Προϊόντα

Όταν πρόκειται για ογκώδη προϊόντα τότε υπάρχει χρέωση μεταφορικών ασχέτως αν η αξία τους ξεπερνά τα 50€ που είναι ο κανόνας των ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ.

Η χρέωση για κάθε 1 κιλό άνω των 2 κιλών είναι 1€/κιλό

Επίσης ενδέχεται να μην είναι δυνατή η ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, σε ορισμένα σημεία της Ελλάδος.
Στις περιπτώσεις αυτές θα ενημερωθείτε από εμάς ότι δεν είναι δυνατή η ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ και η πληρωμή θα γίνει με κατάθεση σε τράπεζα ή πιστωτική .
Η αποστολή γίνεται μέσω πρακτορείου μεταφορών με παράδοση σε 5-12 εργάσιμες αναλόγως τον τόπο προορισμού και το πόσες μεταφορτώσεις προκύψουν.
Τέλος οι μεταφορικές σε αντίθεση με τις courier παραδίδουν τα προϊόντα μόνο στο χώρο της κάθε μεταφορικής και όχι στην πόρτα σας.

  • Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων και έξοδα συσκευασίας όπου επιβάλλεται.
  • Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν το νόμιμο ΦΠΑ.

Στα ογκώδη προϊόντα συνιστούμε την τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα μας ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην πιο οικονομική για εσάς λύση.


Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:

1)Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.

2)Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα,Πάσχα,Απόκριες).

3)Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της . Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.